Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Επέτειοι , παραδόσεις , κι ιστορίες

 

Σκορδαλιά 
                                                                      
Την συνταγή - όπως το έχω ξαναπεί - την έχω μάθει απ την γιαγιά μου.  Θυμόμουν μόνο τα υλικά που περιείχε και μέσες άκρες απ τον τρόπο παρασκευής της. Στο νησί μου δεν είδα ποτέ να την φτιάχνουν, και όπου κι αν ρώτησα δεν την γνώριζαν. Έτσι κι εγώ για να αποφύγω τις ερωτήσεις και την αηδία στην έκφραση αυτών που με ρωτούσα, να τους πω τα υλικά της σκορδαλιάς μου , κλείστηκα  στο καβούκι μου και τους άφησα να τρώνε γλύφοντας τα δάχτυλά τους , αλλά μέχρι εκεί.. Στην ευτυχισμένη τους άγνοια .. 

Μέχρι που - ύστερα από πολλά χρόνια περιπλάνησης και έρευνας στο διαδίκτυο - συναντηθήκαμε προς μεγάλη έκπληξή μου . Την σκορδαλιά μου , την φτιάχνουν στην Μήλο ! Ακριβώς την ίδια !!

Μηλέϊκη αλιάδα έλεγε η συνταγή . 

Και συγκεκριμένα " Μηλέϊκη αλιάδα με σούγλι. ( μπορεί ο καθένας να βρει την συνταγή της στη Google. Δεν ξέρω αν πήρατε ποτέ παρόμοια χαρά όπως εγώ διαβάζοντάς την, όπως δεν ξέρω τι δουλειά είχε η γιαγιά μου στην Μήλο αφού τα δρομολόγια της ζωής της ήταν περιορισμένα Μαγνησία , Βρίσσα , Μυτιλήνη ...άντε και καμιά Αθήνα που και που.. 

Δεν θα προβληματιστώ όμως και γι αυτό ..Θα ευχαριστηθώ την δικαίωσή μου και θα βγώ απ το καβούκι της μαγειρικής μοναξιάς μου .

Φωτο Και επειδή δεν είμαστε μόνο των παραδόσεων και για να μην μας λένε εμμονικές  πάρτε και ένα τσιπς για να μην νομίζει κανείς πως αγνοούμε τα fish skin chips και το πως να τα φτιάχνουμε ..


Τώρα δεν μου μένει παρά να βρώ την συνταγή με τα μπισκότα της θειας μου της Χρυσούλας και τα κουλουράκια ούζου της θειάς μου της Αγλαϊτσας 

Και μια ευχή για την σημερινή επέτειο της 25ης Μαρτίου .

Καλή συνέχεια Πατρίδα ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: