Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2022

Ντολμάδες με μαρούλια , αμπελόφυλλα , ή και μποράντζα

 






Τις τελευταίες χρονιές δεν κατάφερα να αποθηκεύσω κληματόφυλλα  λόγω της δύσκολης πρόσβασης στην λαϊκή , και το κλήμα είναι ένα απ τα φυτά που δεν έχω στο μπαλκόνι μου ( αυτό μόνο μου έλειπε ) .

Τα ντολμαδάκια όμως είναι ένα απ τα αγαπημένα μου φαγητά , και ακολούθησα παρασκευές του φαγητού με άλλα υλικά αφού δεν εμπιστεύομαι πάντοτε τα αμπελόφυλλα σε κονσέρβα που ελάχιστες φορές δεν μου βγήκαν σκληρά. 

Ντολμαδάκια λοιπόν με μαρουλόφυλλα με την δική σας συνταγή και αυγολέμονο . Σ αυτά αντίθετα με τους λαχανοντολμάδες το αυγολέμονο το φτιάχνω χωριστά και βάζει ο καθένας στο πιάτο του . 

Το σημερινό πιάτο  το στολίσαμε λόγω των ημερών με ξινόροδο, το οποίο όμως κανένας δεν το θαύμασε γιατί η προσπάθειά μου να μοιάζει με δέντρο δεν πέτυχε ..

Υ.Γ. 1 Εχω ακούσει πως γίνονται και με σέσκουλα αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει. 

Εχω φτιάξει όμως με μπουράντζο  όπως τα έφτιαχνε η γιαγιά μου στην Μυτιλήνη ... έτσι.. τιμής ένεκεν. 

Υ.Γ. 2 Σ αυτά τα ντολμαδάκια πριν βάλω το πιάτο από πάνω για να βράσουν συνηθίζω να βάζω μια λαδόκολλα . αυτό νομίζω πως βοηθά να μην μαυρίσει το φύλλο όσο κρυώνει μέσα στην κατσαρόλα μέχρι να το σερβίρω..





Δεν υπάρχουν σχόλια: