Τρίτη 12 Ιουλίου 2022

Μπέργκερ . Το "πακέτο" του καύσωνα.

 


Γιατί πακέτο το λες όταν σου ζητηθεί να ψήσεις μπιφτέκια  για μπέργκερ στην βεράντα εν μέσω καύσωνα. 

Ασε που μετά θέλει και καλό καθάρισμα η ψησταριά αν έχεις την ιδιοτροπία να την αποθηκεύεις μετά στην συσκευασία της . Θα μου πείς τώρα φτιάξε τα στο γκρίλ ! 

Γιατί ? Το γκρίλ είναι δροσερό ?? Και στο γκρίλ και στο τηγάνι να τα ψήσω , εκτός της ζέστης θα μυρίσει και όλο το σπίτι ! Βλέπεις ορισμένες κουζίνες έχουν πάσο  που μόνο πιάτα δεν περνάς από κει . Ολα τα άλλα όπως τσίκνα και μυρωδιές περνάνε από μόνα τους .

Οπότε έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος για να αποφευχθούν όλα τα παραπάνω ., και νομίζω πως τον βρήκα . Εξ άλλου όπως έχω ξαναπεί οι τρόποι διευκόλυνσης δεν είναι προτέρημα των έξυπνων , αλλά και των τεμπέληδων - όπως εγώ π.χ. -


 Αρχικά έκοψα τα λαχανικά μου σε φέτες , τα έβαλα στην σειρά , τα αλατοπιπέρωσα έριξα μερικές σταγόνες λάδι, ξάπλωσα από πάνω τα μπιφτέκια κατευθείαν απ την κατάψυξη και τα τύλιξα πακέτο πρώτα σε αντικολλητικό χαρτί και μετά σε αλουμινόχαρτο . Έτοιμα ! 

Τα έβαλα στο αρχαίο μου σχαροτήγανο που δεν το πετάω γιατί είναι βαρύ σε σχέση με τα νέα που κυκλοφορούν και τα άφησα για λίγο στο μάτι της κουζίνας στο φούλ απ τη μια κι απ την άλλη , μετά χαμήλωσα πολύ  την ένταση και τα " ξέχασα " .



Σε κανένα μισάωρο άρχισα να ετοιμάζω τα ψωμάκια μου . Τα έκοψα και τα έβαλα στην ίδια γκριλιέρα με την κομμένη τους πλευρά να ψήνεται πρώτη. Όταν ρόδισαν τα αναποδογύρισα γρήγορα βάζοντας  μια φέτα τυρί στην ψημένη μεριά . Στην βάση τους δλδ . 

Το τυρί θα το έβαζα ανάμεσα στο μπέργκερ , αν είχα πρασινάδα να βάλω στην βάση έτσι ώστε να μην μουλιάσει απ τα ζουμιά , τις σάλτσες και τις μαγιονέζες .. Ούτε ένα "πράσινο φύλλο " όμως δεν είχα στο ψυγείο , αλλά και το τυρί έκανε την δουλειά του. 

Στο καπάκι του ψωμιού έβαλα μαγιονέζα αποφεύγοντας την κέτσαπ όχι όμως και την καυτερή μου μαρμελάδα  από πιπεριές που φτιάχνουμε ταμπάσκο. 


Από κεί και πέρα έπρεπε να τα συναρμολογήσω όλα, και έτοιμα .. Και η κουζίνα καθαρή και το σχαροτήγανο και το σπίτι δεν μύρισε ! 

Όλα παρέμειναν τα ίδια . Και ο καύσωνας βέβαια! 

Σ.Σ. Το τυρί που έβαλα ήταν έμενταλ γιατί τα άλλα κίτρινα τυριά γλυκίζουν για την δική μου γεύση . 

Και η παγωμένη μπύρα που ήπιαμε ήταν Καϊζερ για τον ίδιο λόγο με το τυρί .. Είναι πικρή ..


Δεν υπάρχουν σχόλια: