Πέμπτη 12 Μαΐου 2022

Τα μέταλλά μου και οι ηλεκτρολύτες μου

 


Χρειαζόταν να πάω δυό φορές στο νοσοκομείο για να μάθω τι είναι οι ηλεκτρολύτες και τις επιπτώσεις που έχει ο οργανισμός μας απ την απώλειά τους . 

Και τις δυό φορές μου έβαλαν ορό με διάφορα φάρμακα μέσα και η αλήθεια είναι ότι πονούσα κατα την διάρκεια του ορού όπως θα πονούσε κάποιος όταν του έκαναν ένεση σιδήρου. 

Όπως και να το κάνουμε για μένα ήταν χάσιμο χρόνου μέχρι να τελειώσει ο ορός αφού πάντα το περιστατικό της αδιαθεσίας μου συνέβαινε στην δουλειά μου στην οποία έπρεπε να επιστρέψω αμέσως. Έκανα μια πολύ κουραστική δουλειά σε πολύ ζεστό περιβάλλον . Ο ιδρώτας που έχυνα ήταν απίστευτος και από ένα σημείο και μετά όσο νερό και να έπινα δεν συνερχόμουν με τίποτα απο την έντονη αδιαθεσία που ένοιωθα με τάσεις λιποθυμίας , πονοκέφαλο , αδυναμία , κρύο ιδρώτα επίσης  πόδια και χέρια θαρρείς από ζελέ. 

Τα ισοτονικά ποτά που έμαθα να πίνω σε τέτοιες καταστάσεις όπως   Lucozade  και Gatorade με βοηθούσαν μέχρι που έμαθα να φτιάχνω το δικό μου ενεργειακό ποτό την συνταγή την οποία γράφω παρακάτω. Θα ήθελα να σημειώσω πως αυτά τα ποτά δεν τα πίνουμε για ψύλλου πήδημα - αφού τα πολύ υψηλά καθώς και τα πολύ χαμηλά επίπεδα ηλεκτρολυτών, αυξάνουν τον κίνδυνο σοβαρών επιπλοκών για την υγεία -  παρά μόνο όταν έχουμε έντονη σωματική δραστηριότητα π.χ. γυμναστική, ή βαριά δουλειά, αλλά και σε άλλες περιπτώσεις που ο άνθρωπος χάνει σωματικά υγρά .

Για το δικό μου ποτό ( και όποτε μου χρειαστεί ) χρησιμοποιώ : 

1/4 του κουταλιού του γλυκού αλάτι 

1/4 του κουταλιού του γλυκού σόδα, 

το χυμό από 1/2 φλιτζάνι πορτοκάλι και 

2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη και όλα αυτά ,

τα ανακατεύουμε καλά σε 1 λίτρο νερού.

Και εννοείται πως πρέπει να μιλήσουμε στον γιατρό μας για τα μέταλλα και τους ηλεκτρολύτες μας αν έχουμε εμπειρίες σαν την δική μου ( μερικές φορές οι γιατροί δεν μας ρωτούν τι δουλειά κάνουμε , αλλά ούτε κι εμείς έχουμε απορίες ώστε να μας κατατοπίσουν)   


  

Δεν υπάρχουν σχόλια: