Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024

Άγνωστες γεύσεις και λέξεις

 






Μέχρι την πρώτη τάξη  την "μικρή " . Σε όλη τη ζωή  . Απορίας άξιο πως αντιμετωπίζεται ένας κόσμος μ αυτές τις γνώσεις . Πως αναγνωρίζεται το δύσκολο, το επικίνδυνο , το ψεύτικο .Και πως γίνεται η επιλογή μέσα απ τα σκουπίδια , του ηθικού,  και του αληθινού χωρίς κάποιος να φωτίζει τον δρόμο ? Ποιος είναι ο οδηγός που φωνάζει μέσα σου , ποιος ο δάσκαλος που σε μαλώνει τις νύχτες και ποιος αυτός που σου επιβάλλει σιωπηλά να κάνεις το σωστό για σένα ? 

Απορίες και ερωτήματα ανθρώπων δίχως γνώσεις .. της πρώτης μικρής του νηπιαγωγείου που αμφιβάλω αν ποτέ θα απαντηθούν .. 

Τέλος εισαγωγής 

Έμαθα να γνωρίζω τους ανθρώπους μέσα απ το φαγητό . Ένοιωθα ποιος με τάιζε απ τον τρόπο που με κοιτούσε καταλάβαινα τι ήταν αυτός που μου έδινε το ψωμί και το τυρί στο χέρι μαζί με τα παιδιά του όταν παίζαμε μικρά. 

Ακόμα καταλάβαινα ποιος μαγείρευε με την καρδιά του απ το πρόσωπό του που έλαμπε , πριν ακόμα δοκιμάσω το φαγητό του. Δεν έτρωγα ποτέ  για να γεμίσω απλά το στομάχι μου αλλά έδινα μεγάλη σημασία στην τροφή , ασχέτως αν αυτό ήταν ένα πλούσιο φαγητό , ή μια ντομάτα με ελιές και ψωμί στην θάλασσα. Το επισφράγισμα σ αυτές τις ιδιοτροπίες μου : Δεν έτρωγα ποτέ φαγητό από ανθρώπους που δεν συμπαθούσα .

Μέσα λοιπόν απ αυτά τα γευστικά μου ταξίδια  και συγχρόνως  " χαρτογραφικά " αν υποθέσουμε πως ο άνθρωπος είναι ένας χάρτης , μου άνοιγε η όρεξη να γνωρίσω άλλους κόσμους μέσα απ την διατροφή του...... αν είναι δυνατόν !! Ετσι άρχισα να διαβάζω , να ψάχνω , και να τολμώ έστω άτσαλα να μαγειρεύω συνταγές διαφορετικές απ την Ελληνική κουζίνα , που μη έχοντας  μέτρο σύγκρισης  μπορεί να μην ήταν και σωστά . Όμως για μένα ήταν αρκετά για να γνωρίσω λίγο μια ξένη χώρα που δεν πρόκειται ποτέ να πάω , και να προχωρήσω ακόμα παραπέρα διαβάζοντας την ιστορία και την παράδοση της χώρας  του νοερού μου ταξιδιού . 






Στις φωτογραφίες , βλέπετε  τις λίγο καλύτερες , ή λίγο χειρότερες  αλλά άπειρες δοκιμές μου  απ αυτά τα περίεργα ταξίδια μου. 


Στον ατμό 

Ξέρω .. χρειάζομαι βελτίωση  στην τεχνική του τυλίγματος αλλά από γεύση  είτε είναι η σωστή είτε όχι είναι τέλεια , αφού το νταμπλινγκ το φτιάχνω πια μια φορά την εβδομάδα , παρ όλο που είναι χρονοβόρα και κουραστικά που σκέπτομαι να αγοράζω έτοιμα φύλλα  από Ασιατικά μαγαζιά ή άλλης εθνικότητας .

Κιμτσί 

Παέγια 
(Μάθαμε και πως παέγια είναι το όνομα του σκεύους )

Δεν υπάρχουν σχόλια: