Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

gnocchi ... αλλά σαν τα μακαρόνια , τίποτα !






Παραδοσιακό πιάτο των Ιταλών που οι κάτοικοι της Βόρειας Ιταλίας  τα αγαπούν με πατάτα ή σιμιγδάλι και είναι ιδιαίτερα δημοφιλή για τις περιόδους νηστείας .
















Δεν είχα ξαναφτιάξει, αλλά και ούτε είχα φάει ποτέ. Βλέποντας τα δε στο Σούπερ Μάρκετ τα προσπερνούσα επιδεικτικά , ... η εικόνα τους δεν με παρακινούσε  να τα αγοράσω. Τα εφτιαξα σήμερα από περιέργεια  και μόνο για την χαρά της παρασκευής τους.
Προτίμησα  να ψήσω τις πατάτες ώστε να μην τις φορτώσω  με υγρασία βράζοντας τις , αλλά δεν νομίζω πως έπαιξε  μεγάλο ρόλο , αφού η ζύμη δεν έγινε αρκετά σκληρή  ώστε  να μπορώ  να ζουλάω τα νιόκι πάνω σε πιρούνι για να αποκτήσουν τις χαρακτηριστικές  γραμμές τους ..Αλλά κι αυτό νομίζω  πως κακώς με απασχόλησε  αφού και τα δικά μου μπόρεσαν να κρατήσουν  πάνω τους την σάλτσα .
Στη μέση του εγχειρήματος  με πήραν τηλέφωνο  απ το γραφείο και έπρεπε επειγόντως να τα παρατήσω όλα όπως ήταν και να φύγω. Λάδωσα ελαφρά όσα είχα  βράσει, τα σκέπασα και τα έβαλα στο ψυγείο. Στο ψυγείο επίσης και το  υπόλοιπο μείγμα επ αόριστον..
Όση ώρα ήμουν έξω σκεπτόμουν με τι σάλτσα  να τα συνοδεύσω.. Μια καλή ιδέα  ήταν η σάλτσα πέστο .. Τελειώνοντας τις δουλειές μου  αγόρασα τα υλικά , κουκουνάρια , παρμεζάνα,  βασιλικά έχω μπόλικα  και ολόδροσα, και  έφτιαξα  μια σάλτσα...... κόκκινη  με ψητές  πιπεριές Φλωρίνης ..
Ε! ναι !! Μια σταθερότητα στις αποφάσεις  και στα γούστα μου  την έχω..ευτυχώς  μόνο  ότι αφορά την μαγειρική..
Και έτοιμα τα Νιόκι μου..
Αν ήταν ωραία ??
Θα μπορούσα να πω αδιάφορα και να ξαναπώ ..Σαν τα μακαρόνια τίποτα !

Υλικά
Στις 4 πατάτες  έβαλα λιγότερο αλεύρι απ το : "όσο σηκώσει"..
Ένα αυγό
και αλάτι

Είναι γνωστό πως τα νιόκι έχουν βράσει όταν ανεβούν στην επιφάνεια  του νερού της κατσαρόλας ..
Βάζοντας την ψητή πιπεριά  στο μούλτι , έβαλα και μια ωμή  έτσι για περισσότερο άρωμα ..
Και χρησιμοποίησα βούτυρο Τύπου Κερκύρας..
Και αλήθεια ..γιατί τύπου? Πραγματικό δεν υπάρχει?


Δεν υπάρχουν σχόλια: