Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Σούλα...ιχλίμπιντιχ μάνα μ..




Όταν εσείς τρώγατε ακόμα βελανίδια  εμείς θαβόμασταν  σε τύμβους   .. ( ιαχή )
Όχι τίποτα άλλο δηλαδή  ..αλλά ναι !! Εμείς δώσαμε τα φώτα μας σε όλον τον κόσμο..και τα φαγιά μας…

Και επειδή  με την βάρβαρη γλώσσα τους  δεν μπορούσαν να πουν ψωμοκεφτέδες  τους είπαν Knödel
Τα κνώδαλα  του κερατά…
Και  επειδή επίσης  τους έπιανε πονόκοιλος  με   τις γλίνες που έτρωγαν αντί στο τηγάνι  τα έριχναν  σε βραστό νερό ..για δίαιτα…. Ψωμοκεφτέδες  νερόβραστοι..
Και έρχεται  τώρα και η Σούλα η ευρωπέα  η γκουρμεδιάρα  να μου πεί πως  θα συνοδεύσει το παϊδάκι  με Knödel  !!
Και το αγοράζει και σε συσκευασία ..απ ευθείας από Γερμανία  !!
Τι το φυλάς κυρά μου το μπαγιάτικο ψωμί ..θα σου μουχλιάσει..Αμα σ αρέσουν τα Knödel  φτιάχτα μόνη σου ..Βαλτα και στην κατάψυξη  να χεις να κάνεις το κομμάτι σου ανα πάσα ώρα και στιγμή..
Οσο για μένα ..πρέπει να το προσέξω ..παράγινα  γκρινιάρα ..Ανοίγω και το στόμα μου και όποιον πάρει ο χάρος..
Όπως  προχθές..που μίλαγα απ το μπαλκόνι με την γειτόνισσα της απέναντι πολυκατοικίας  που μας χωρίζει μια λεωφόρος..
Για ποίηση  μιλούσαμε  και τόλμησα να πω , πως λυρική  ποίηση γράφει ο χορτάτος  ενώ αισθησιακή  ο νηστικός…
Τι το θελα??  Δεν μου ξαναμίλησε..
Ήξερα πως γράφει αλλά ποτέ δεν βρήκα χρόνο να την διαβάσω…
Μόλις βρω καιρό θα το κάνω…
Δεν ξέρω  τι έπαθε  ούτε πρόλαβα να ξετυλίξω την σκέψη μου  ούτε να της πω πως  εννοούσα τον Κουράκη…


Φωτο
Knödel  με λουκάνικα...

Τώρα θα μου πείς  το πικαλίλι το εγγλέζικο  
τι δουλειά έχει μαζί?
Δεν ξέρω....εδώ ο άλλος έκανε σπετζοφάϊ και το συνόδευσε με φοντύ..


Δεν υπάρχουν σχόλια: