Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Απρόβλεπτο πατέ με χρυσαφένιο ασπίκ




Λένε πως τις καλύτερες δημιουργίες του ένας "ποιητής"  τις δημιουργεί όταν βρει μπροστά του ζόρια.
.Όταν είναι λυπημένος , δυστυχισμένος και γενικά στις μαύρες του.. 

Δεν το πιστεύω..απλά θέλοντας να ξεχαστεί κάνει  και γράφει  ότι τον ευχαριστεί χωρίς να σκέπτεται τίποτα και κανέναν.. 
Και δεν ισχύει για μένα...

Ο Θεός μάλλον  δεν βρίσκει ζόρια ποτέ..Γι αυτό και είμαστε αυτοί που είμαστε ..Θα έσκαγε στα γέλια όταν μας έφτιαχνε..άρα δεν ισχύει το παραπάνω και γι αυτόν..άρα είμαι θεός :P  :P 

Ακολουθώντας  την συμβουλή του αδερφού μου να μην τα παίρνω όλα στα σοβαρά (αδύνατον ) 
να γράφω και μερικά στα παλιά μου τα παπούτσια ( εντελώς αδύνατον  )
 είπα να κάνω κάτι που θα με αποσπάσει απ τις σκέψεις..
Μπήκα στο πρώτο  σούπερ Μάρκετ που βρήκα μπροστά μου και μετά κλείστηκα στην κουζίνα μου..



Αν με ευχαρίστησε αυτό που έφτιαξα ?? Αν έγινε νόστιμο?? Αν ξεχάστηκα??
Και  ευχαριστήθηκα και νόστιμο έγινε …


κατά τα άλλα όλα καλά..Υγεία να υπάρχει…


Ας πάμε στην συνταγή του  απρόσμενου πατέ  από συκωτάκια κοτόπουλου
Θα την γνωρίζεται ...είμαι σίγουρη αλλά  ας την γράψω  μιας και υποσχέθηκα στ αδέρφι μου  πως θα κάνω ότι μ ευχαριστεί..και το να γράφω είναι μέσα  σ αυτά που μ ευχαριστούν.
 Τα υλικά  απλά και πάμφθηνα..



Ένα δισκάκι συκωτάκια πουλιών  ( 250 γρ.) χωρίς τις καρδιές..
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
100 γρ. Μπέικον ψιλοκομμένο
2 φλυτζάνια ψίχουλα μπαγιάτικου ψωμιού 
1/2 φλυτζάνι λάδι 
1/2  φλυτζάνι κρέμα γάλακτος 
1 κύβο ζωμό  
1 ποτηράκι του κρασιού ουίσκι ή κονιάκ 
Πιπέρι 
Βούτυρο όσο χρειαστεί...

Εκτέλεση 
Σε μια κατσαρολίτσα ή μεγάλο τηγάνι βάζουμε το λάδι με το κρεμμύδι να τσιγαριστούν σε χαμηλή φωτιά χωρίς να σκουρύνουν για καμιά  δεκαριά λεπτά..

Ρίχνουμε το μπέικον  και το τσιγαρίζουμεκι αυτό..
Σε λίγο ρίχνουμε τα συκωτάκια ψιλοκομμένα , ενώ ανεβάζουμε λίγο την θερμοκρασία  και τα αφήνουμε  να ψηθούν  όσο χρειάζεται, ανακατεύοντάς τα  προσέχοντας να μην καούν..

Οταν είναι έτοιμα ρίχνουμε μέσα το κονιάκ ή το ουίσκι.. Όταν πιει το υγρό , ρίχνουμε μέσα τον κύβο του ζωμού θρυμματισμένα τα ψίχουλα , το πιπέρι  και την κρέμα γάλακτος.

Αυτή τη φορά έριξα μέσα  και λίγο δεντρολίβανο ψιλοκομμένο.. το αφήνουμε ελάχιστα  και το βγάζουμε απ την φωτιά.. 

Το περνάμε απ το μούλτι  να γίνει μια αλοιφή 
Επειδή βαρέθηκα να κατεβάζω απ  το ράφι το μούλτι  το πολτοποίησα με μια ράβδο  μπλέντερ - χειρός  που ήταν μπροστά μου..
Όσο ακόμα ήταν χλιαρό το μέτρησα πόσα μέρη είναι και πρόσθεσα άλλα τόσα μέρη βούτυρο..  Το χτύπησα καλά σε μίξερ ( Δεν μπόρεσα να το αποφύγω αυτό ) το έβαλε  σε μπώλ και μετά στο ψυγείο..


Όλη η διαδικασία  απ τη στιγμή που το σκέφτηκα , πήγα στο σούπερ μάρκετ , το έφτιαξα , πάγωσε, και το φωτογράφισα , μου πήρε 3-4 ώρες..



Αυτή λοιπόν είναι η συνταγή...
Για το πατέ...

Δεν υπάρχουν όμως συνταγές για όλα... Aκούς ????? 


Δεν υπάρχουν σχόλια: