Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Ο κύριος με τα σού



Ο κύριος είναι ο επίσημος επισκέπτης του τραπεζιού μας …ποιας γιορτής ..την ξέχασα κι όλας.. Ο Μπακαλιάρος.. 

Που ήθελε να ξεφύγει απ την ταπεινή παρ όλα αυτά πανάκριβη επί των ημερών μας καταγωγή του και να μπεί  στο κλάμπ των γκουρμέ..
Δεν χαλάω ποτέ το χατίρι σε όσους έχουν πρόβλημα προσωπικότητας και ας είναι εις βάρος μου .. 

Τους ακούω, τους κανακεύω, και τους κάνω όλα τα κέφια φτάνει να ζήσουν έστω και ένα λεπτό αυτό που ονειρεύονται .. ότι είναι κάποιοι άλλοι.. 
Αν αυτό τους δώσει μια ώθηση για να δούν τον πραγματικό τους εαυτό με άλλο μάτι - αφού γνώρισαν τον άλλον , αυτόν που θα ήθελαν να είναι - , έχει καλώς ..
Αλλιώς μου αποδείχνουν πως είναι ψώνια , πως τους αρέσουν τα κομπλιμέντα.. και τους εγκαταλείπω..

Έτσι κι ο μπακαλιάρος..Καμιά εμπιστοσύνη στον εαυτό του..
Βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου είσαι ο καλύτερος μεζές …τηγανητός , τραγανιστός, με την σκορδαλιά σου , με τα παντζαράκια που ταιριάζετε και στα χρώματα τι ζόρι τραβάς αφού αρέσεις…
- Ναι …αλλά γκουρμέ δεν είμαι…

Έτσι αποφάσισα  να εκπληρώσω το όνειρό του..και να τον αφήσω να το ζήσει και να μου πεί μετά τις εντυπώσεις του…
Με κούρασε γιατί είχα να φτιάξω  και τον τηγανητό για όλους εμάς  τις λαϊκούρες αλλά χαλάλι του …
Και μας προέκυψε έτσι..

















Η συνταγή  είναι  η κλασική  συνταγή των σου..ανακατεμένη με την ψίχα του ψαριού, λίγο άνηθο. περίπου όπως κάνουμε τις κροκέτες μπακαλιάρου …αλλά όσοι δεν έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους είναι του φαίνεσθαι..οπότε άλλο "σού"  άλλο κροκέτα ..

Στο ψήσιμο είχα ένα ψιλοπρόβλημα …χρειαζόταν περισσότερη ώρα να ψηθούν απ τα κανονικά σουδάκια…

Τα άφησα να κρυώσουν και τα γέμισα με την εξαίσια  σκορδαλιά  κρέμα της Ιόλης.. Τα ρολάρισα πάνω σε ψιλοκομμένο άνηθο και νατος ο μάγκας να καμαρώνει σαν αδερφάρα του κερατά… Συγνώμη ..αλλά δεν φταίω εγώ για τα γούστα του που με παρασύρουν και μιλάω άσκημα ..
Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που λαχταρούσα να είναι..
Μου δήλωσε πως δεν θέλει να είναι γκουρμέ…

 Όχι γιατί δεν ήταν νόστιμος ….
..αλλά στο τραπέζι τον επέλεξαν κάτι μούτρα που δεν τα έκανε κέφι…









 

2 σχόλια:

Kitchen Stories είπε...

Ωραιότατα!
Το ιδεόγραμμα με τα κρεμμυδόφυλλα σημαίνει κάτι γκουρμέ; :)

υ.γ.1
Τη σκορδαλιά της Ιόλης ακόμα την περιμένουμε...

υ.γ.2
Θα σε πάνε μέσα για φυλετικές διακρίσεις και απόψεις...

Ζ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χαχαχα!!!
- Κατά τύχη μας βγήκε ιδεόγραμμα το ντεκόρ..
- Η σκορδαλιά της Ιόλης είναι πολύ απλή ( όπως και η ταραμοσαλάτα που γίνεται με τον ίδιο τρόπο ) αλλα δεν τη δημοσιεύω γιατί παρά την απλότητά της χρειάζεται εμπειρία και "μάτι". (Θα σου την στείλω απ την άλλη...)
Χε χε χε !!
- Σε ένα πράγμα είμαι ρατσίστρια ...Πουθενά αλλού... αλλά για αυτό μου το πιστεύω ακόμα και αν με εκτελέσουν δεν θα αλλάξω άποψη..
:)