Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Αλμυρή τούρτα




Τα αγαπημένα μου λαχανικά είναι αυτά που γίνονται βραστή σαλάτα, σούπα  και τηγανιτά..
Τηγανιτά με κόκκινη σάλτσα  σκέτα,
τηγανητά με κόκκινη σάλτσα και μακαρονάδα,
ελάχιστα τηγανητά ογκρατέν .

Μόνο γλυκό δεν τα έχω κάνει ακόμα ..
Και μια που δεν τα τρώω τα γλυκά είπα να ξεγελάσω τον εαυτό μου με μια καλοκαιρινή δροσερή τούρτα από τηγανητές μελιτζάνες , πιπεριές, κολοκυθάκια και πατάτες .







Και όπως κάθε τούρτα  δεν είναι τούρτα αν δεν έχει σαντιγί εδώ αντικαταστάθηκε με την σκορδαλιά  .


Και σαν ντεκόρ  και σαν κρέμα μέσα, για να ενώσει  τα τηγανητά λαχανικά.





2 σχόλια:

Kitchen Stories είπε...

Καλά άπαιχτη η τούρτα!
Κι από εμφάνιση αλλά κι από γεύση θα είναι εξαιρετική!

Κάθισες βρε θηρίο και καθάρισες από τα σποράκια τους τις πιπεριές μία προς μία?!?

Έχω το ίδιος ύφος με τον ποζάτο φίλο μας... κι οι δυο ΔΕΝ φάγαμε...

Ζ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τα σποράκια δεν ήταν τίποτα Ζαμπία μου μπροστά στις ώρες που ήμουν πάνω απ το τηγάνι και μέσα στη ζέστη..
Νόστιμη ήταν , κοβόταν εύκολα ( αυτό φοβόμουν)το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν οι τηγανιτές πατάτες που είχε στη βάση της. Γιατί , άλλο να μπεί στο ψυγείο ένας μουσακάς που οι πατάτες έχουν ψηθεί μέσα στο ζουμάκι του κιμά και άλλο πατάτες τηγανιτές στεγνές που το μόνο που είχαν πάνω τους ήταν λίγη σκορδαλιά..
Ο ποζάτος δοκίμασε.. Είναι λάτρης της τηγανιτής πατάτας ..και με την αποτυχία τη δική μου τού'φεξε..