Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Βασιλικός και Πέστο



Μη σας μπευρδεύει το γουδί το ίδιο γίνεται και στο μούλτι..αλλά εγώ έχω λόξα με τα γουδιά..

Το Πέστο δεν ανήκει στα παραδοσιακά  μας φαγητά
Ανήκει όμως στην Μεσογειακή κουζίνα αφού είναι Ιταλική σάλτσα μακαρονιών
και ξέρω πως την ζητάτε  στα ιταλικά εστιατόρια που πάτε καθώς και στα σούπερ μάρκετ..
Τα περισσότερα υλικά της άκρως ελληνικά
και πανεύκολη..
Και λέω τα περισσότερα γιατί δεν έχω δοκιμάσει ελληνική παρμεζάνα..
Επειδή το κύριο υλικό της είναι βασιλικός δεν μπορούμε  να πούμε πως είναι εποχιακή σάλτσα αφού μπορούμε και τον χειμώνα να φτιάξουμε αντικαθιστώντας τον βασιλικό με φρέσκο μαϊντανό μαζί με  αποξηραμένο βασιλικό

Η συνταγή απλή όσο και η παρασκευή της
Υλικά για 300 γραμ.
25 γραμ. φύλλα βασιλικού
2 σκελίδες σκόρδο
1 πρέζα αλάτι
50 γραμ. κουκουνάρια
50 γραμ. παρμεζάνα
100γραμ. ελαιόλαδο
 Τα χτυπάμε όλα μαζί στο μπλέντερ προσέχοντας το αλάτι λόγω της παρμεζάνας.
Φροντίζουμε η σάλτσα να γίνει κρεμώδης και παχύρρευστη..


7 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Την έφτιαξα πρόσφατα μη χάσω τον βασιλικό και μου μείνει απωθημένο αντικατέστησα τα κουκουνάρια με καρυδόψιχα και ήταν τέλεια!

Την προσθέτω στην σώς για μαρουλοσαλάτα,κολοκυθάκια βραστά και είναι τρέλα!

Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλή εβδομάδα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ζουζού
ωραια ιδέα η σως για μαρουλοσαλάτα και ιδίως με το καρύδι..Θα τη δοκιμάσω!!
Μη θαρρείς κι εγώ αν δεν έχω κουκουνάρια ( ή μάλλον λεφτα για να τα αγοράσω..) βάζω αμύγδαλα !!
Και τα δικά μου φιλια και ευχές!!

Kitchen Stories είπε...

Νομίζω αυτό το πέστο θα το αγαπήσω πολύ.
Από τις πιο ισορροπημένες αναλογίες για πέστο.

Την πολύ μαϊντανίλα δεν την πάω...Είμαι πολύ ιδιότροπη;
Θεωρητικό το ερώτημα...μην απαντήσεις θετικά, σ΄έσφαξα! :)

Z.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χαχα!
Οταν ανοίξεις λεξικό δίπλα στη λέξη "ιδιότροπος" θα δείς την λέξη Ελιά!
Οπότε αδικα ανησυχείς!!!

(ωχ Παναγία μου πιστεύω να γλύτωσα την σφαγή... :P )

Kitchen Stories είπε...

...σχεδόν...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χεχεχε!!!
Εμ τσάμπα διάβαζα χρόνια τώρα, την "θεωρία και πρακτική της διπλωματίας" άνευ διδασκάλου?
Στην πρακτική τα χαλάω..αλλά από θεωρία... Πςςςςςςςςςςςςς

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σ.Σ
Στην φίλη Irida art
Την ευχαριστώ που έγινε αναγνώστριά μου..
Ομως όσες φορές προσπάθησα να πάω στο blog της κόλλησε ο υπολογιστής μου..
Ζητώ συγνώμη...